Nutricia Zdrava hrana
Nutricia Makrobiotika
Vaše mesto za zdravu ishranu

Super ishrana za zdravo srce

Štampaj
Podeli

Autor: Nutricia, 30.09.2012.

Kontrola težine i redovne vežbe su kritične za održavanje srca u dobroj formi-ali hrana koju jedemo je isto toliko važna. Ishrana za zdravo srce može da smanji rizik od srčanih bolesti ili moždanog udara za 80%.
Super ishrana za zdravo srce

Razumevanjem koje namirnice i metode kuvanja su najzdravije za vaše srce, možda ćete moći da sprečite ili bolje kontrolišete bolesti srca i visok krvni pritisak, i preuzmete veću kontrolu nad kvalitetom i dužinom života.

Od suštinskog  je značaja da promenite svoj način ishrane, tako sto ćete izbegavati prženu hranu i ograničiti unošenje mesa i namirnica  bogatih zasićenim masnoćama, zamenivši ih ribom kao sto su losos, skuša, haringa i tuna.

Jedite što više svežeg voća, povrća, koštunjavih plodova i semenki, zato sto su to namirnice bogate kalcijumom, magnezijumom i kalijumom.

Izbegavajte dodavanje soli, crvenog mesa,  zatim kafu i alkohol, nemojte da pušite i održavajte kondiciju.

Uzimanje dodataka koji  predstavljaju kombinaciju prirodnih hranjivih sastojaka na duge staze, pokazalo  se delotvornije nego uzimanje lekova.; oni se hvataju u koštac sa uzrokom  problema, a neograničavaju se samo na lečenje simptoma. Preporučeni dodaci za bazičnu preventivu su:

  • B6 i B12                 10 mg    
  • Folna kiselina       400 mg
  • Vitamin C            1000 mg
  • Lizin                      500 mg
  • Vitamin E              200 mg
  • Koenzim Q10        30 mg
  • Kalcijum                400 mg
  • Magnezijum          200 mg  

Nazad na: Dijete i programi ishrane

Čitanja: 6199 | Komentara: 0 | Dodaj komentar
Štampaj
Podeli


Mapa sajta | XML Sitemap | rss RSS | Bookmark and Share | Vrh strane
Designed by bgsvetionik.com | powered by BGS CMS